• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans Kvalitén resultat - trend och bildningstråd

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nej, tyvärr. Var sugen på den med men blev lite osäker på den med ETA verket o så. Men den var fin och i nyskick och väldigt snygg. Dessutom hade den väl inte C-case? Bättre kan du! Dessutom inte någon Kaplans klocka.
Sant... Sm120 brukar jag tala illa om men kan inte minnas fler. Aja, det kommer väl fram förr eller senare.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Nej, tyvärr. Var sugen på den med men blev lite osäker på den med ETA verket o så. Men den var fin och i nyskick och väldigt snygg. Dessutom hade den väl inte C-case? Bättre kan du! Dessutom inte någon Kaplans klocka.

nästan alla "småtillverkarnas" (iaf den UN jag hade) 36.000 var väl std ETA2824 fast "klockade" som det heter numera...;)

 

E38B12

Breitling
Man skall aldrig förglömma att i dessa tider är pengar i princip gratis vilket driver på spekulationen även på gräsrotsnivå, men vad som fortfarande är bortom mig är hur någon stackare ropade in det där episkt trötta brunögat (rootbeer-Rolle 16718) för 132 lax inkl provis... "certifikat från 1996", jo det är ju kul när klockfan är tillverkad 5-6 år tidigare. Efter en mellanlandning hos AD landar man på fel sida 140 kkr innan den ser kul ut igen... en fruktansvärt dålig affär.
 
Topp