• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karatekid

D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en Vantage chrono som visade sej vara exakt lika fin som på de mästerliga bilderna i annonsen.
Tummen upp för bra kommunikation dessutom så klart en Goodguy:)
 

Glusch

Cartier
Köpte en jacka av @Karatekid. Skickade den till mig innan jag ens fick möjlighet att betala. Sa åt mig att känna/prova och se om jag gillade den innan jag bestämde mig och att vi kunde ta betalningen efter jag bestämt mig. Galet schysst lirare, verkligen en good guy!
 

Olaa

Cartier
Jag har haft nöjet att göra en klockbytesaffär med denna gentleman, vill intyga om att tydlighet, snabbhet och enkelheten vid denna affär var 100%:ig och att jag tveklöst rekommenderar affärer med denna "good guy" :)
 

R0B

Panerai
Köpte en klocka av Karatekid. Bra återkoppling, snabb leverans och fint ur! Good guy rakt igenom :)
 
Senast ändrad:

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Ännu en affär med Karatekid avslutad, denna gång sålde jag en klocka och betalningen var avklarad långt innan vi hade möjlighet att ses F2F för att låta klockan byta handled. Smidig, mycket trevlig och helt igenom goodguy även denna gång!
 

Ganga

Omega
Jag har efter en utdragen affär precis sålt en klocka till Karatekid. En utdragen affär är inget negativt i sammanhanget utan snarare tvärt om! Vi var båda okej med att det skulle ta tid och under affärens gång så kände jag endast förtroende!
Karatekid är en toppenkille och jag skulle göra affärer med honom VILKEN dag som helst!
100 % good guy!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt klocka av Karatekid och det funkade kanonbra! Absolut 100% GG i min bok! Skulle inte tveka att göra affär igen! :)
 
Topp