• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karatekid

billo

Cartier
Sålt en klocka till denna väldigt trevlig kille.
Inga konstigheter alls, super snabb swish!
Gör gärna affär igen
100% Goodguy
 

robsiv

Breitling
Köpte en icke klockrelaterad produkt av Karatekid.
Mycket trevlig säljare som skickade snabbt och välemballerat.
Rekommenderas!

Med vänlig hälsning,
Robsiv
 

Patrik86

Breitling
Köpte en Rolex av @Karatekid
Swishsde köpeskillingen och erhöll dagen efter en kanonfin klocka. Tog sig tid och var noggrann när han skickade bilder på bruksspår etc. på klockan innan försäljning. 5/5 goodguy.
 

Ninen79

Audemars
Såld en rolex i 50 k klassen. Smidig och trevlig från början till slut.
Köpte igår en Omega av Karatekid och nu är klockan på väg till mig:)
Hoppas på fler affärer i framtiden. 100% goodguy!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag förmedlade en klocka av modell dyrare till denna mycket trevliga herre! Allt gick otroligt smidigt och jag skulle gärna göra fler affärer i framtiden.

Utan tvekan 100% Goodguy!
 

M M

Breitling
Sålde en klocka i det dyrare segmentet F2F till @Karatekid. Hela affären gick hur smidigt och trevligt som helst. En riktig good guy som jag rekommenderar starkt att göra affär med!
 

Stinsen

Breitling
Good guy!

Sålde tillbaka en klocka om ca 10k jag tidigare köpt av KarateKid. Även denna gång gick affären löjligt smidigt och jag skulle inte tveka på att göra fler affärer i framtiden.
 

Pave

Cartier
2-Faktor
Sålde klocka på distans till Karatekid. Supersmidig och snabb kommunikation och betalning likaså. En hyvens herre detta som givetvis rekommenderas fullt ut. Goodguy utan tvekan.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Köpt av @Karatekid för andra gången, nu F2F och i en högre prisklass. Mycket trevligt och smidigt genomförande med god kommunikation hela vägen. Ett föredöme. Rekommenderas varmt!
 

Riley

Panerai
Sålt en Omega till Karatekid på distans.
Supertrevlig att skriva med, snabb betalning och sammantaget en väldigt smidig affär. Tack!
Gör väldigt gärna fler affärer!
 
Topp