Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Kavaj -> Cavaliere CEO by Manolo

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av stigge, 27 augusti 2016.

1. stigge
    Trådstartare

stigge Bonde

Tyvärr måste jag skilja mig ifrån en underbar blazer ifrån samarbetet mellan Manolo och Cavaliere.
    Antingen har träningen gett resultat eller så är det ölen...;)

Storlek: 48
    Retur: Nej (om min beskrivning skiljer sig kraftigt åt så självklart om varan behöver skickas)
    Byte: Om du sitter på samma kavaj i stl 50 alt 150 så är jag intresserad.
    Skick: Mycket fint skick. Kavajen är använd (ca 10-15ggr) men vädrad och borstad.
    Tyg: Microruta i mörk-och mellanblå ton ifrån Loro Piana (72% ull, 13% silke, 12% lin och 3% kashmir)
    Pris: 1750:- 2000:- (nypris var 4500) Om priset är galet så är såklart seriösa bud välkomna
    Fungerande knapphål

Lite information ifrån Manolo
    http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20140925/cavaliere-ceo-by-manolo-del-iii-resultatet

Bilder

Senast ändrad: 4 september 2016
    Chuck gillar detta.