• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Khoma

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte min PO Chrono av Khoma. Den var i fantastiskt skick och alla prylar med. Till och med Omega påsen den bars hem i. Trevligt bemötande både i mail,PM och IRL.
Helt klart en Goodguy!
 

Ola G

Cartier
Köpte en JLC av Khoma
Bra beskrivning, trevligt före köpet snack och snabb leverans.
Fet tumme upp på Khoma
Mvh
Ola G
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
I sold Rolex Sea-Dweller 4000 to Khoma. It was his first time international buy which I believe will not be the last since now as he could tell it is nothing difficult. Payment from him was faster than expected and everything went really smooth. Great guy to deal with.
Thank You Rasmus
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt canvasband till @Khoma . Snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 

Jesper Larsen

Breitling
Gjorde affære med Khoma på en sports Rolex. Alt var som beskrevet. Klokken som han havde ejet unger nogle år var passet og plejet efter alle kunstens regler og han er tilmed en super kille. Alle mine anbefalinger.
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Bytt god doft med @Khoma på distans. Blixtsnabbt skickat, välpaketerat och allt var helt enligt beskrivning. Super trevlig kontakt under hela affären och jag gör gärna fler affärer i framtiden. Rekommenderas varmt! 100% GG i min bok!
 
Köpt en klocka på distans av @Khoma. Mycket bra kommunikation från början till slut. Klockan med tillhörande tillbehör var precis enligt beskrivning. Bra paketerade dessutom :) Kan enbart ge mina varmaste rekommendationer!
 
Topp