Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kinesiska klockor?

Diskussion i 'Diskussion' startad av fingrar, 14 juli 2013.

1. fingrar
    Trådstartare

fingrar Torpare

Någon som har erfarenhet av kinesiska klockor? Ex Seagull och Shanghai. Priserna är fantastiska och klockorna är riktigt fina så jag misstänker att kvalitén brister. Tourbillon för under 30k!

2. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Seagull har bara fått ros vad jag vet. Har ingen Seagull men har varit på väg att köpa en flera ggr. Seagulls Tourbilloner ska vara väldigt välgjorda och prisvärda vad jag läst.

fingrar gillar detta.
  3. Archie

Archie Borgare

Från:
    Stockholm
    var får man tag på dessa? seagull har jag sett men inte shanghai?

4. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    CaptainOats och 80talisten gillar detta.
  5. fingrar
    Trådstartare

fingrar Torpare

Låter bra, dela gärna med dig om du sitter på någon review.

http://www.good-stuffs.com/ har några.

6. China

China Guest

Sea gull och Shanghai har bra kvalité i likhet med de flesta inhemska Kinesiska varumärken. Är du på jakt efter en tourbillon, så är båda bra alternativ. Beijing Watch Factory är en annan tillverkare som har klockor av bra kvalité i olika prisklasser, och det finns många fler. På länken nedan hittar du information om det mesta man behöver veta om Kinesiska klockor.

http://www.tractionink.com/watch_wiki/index.php?title=Site_Map

Sond och fingrar gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield