• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kirrar jag biffen med pannan?

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Provade en kollegas Panerai - den satt bättre än vad jag trodde den skulle göra. Den ligger på 44mm skulle jag tro

Vad säger församlingen - klarar spritsmugglaren av att bära upp en panna?

null_zps0e27f030.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
På ett sätt gör ju ingen det... Men modellen ovan är ju bara fel, tillfjollad insida till en krigarboett. En panerai skall vara clean och rå, gärna lite matt och spöad.

Så, nej.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Själva burken sitter som en smäck! Men visst, lite stökig tavla till en Panna. Kör på en pam00112 och sätt igång att spöa den.
 

Sond

Patek
Självklart. De är brutalsnyggfula. Helt fel, men en av de få feltänkta klockor som går att bära. Dock inte modellen på bilden. Vart får folk sina idéer ifrån..?
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ok då klarar jag av det.

Kan förtydliga att jag inte funderar på att köpa en. Och ja, de klassiska sandwich-modellerna är mkt snyggare!
 

Andreas777

Cartier
Jag har aldrig sett någon som INTE passar i en Panerai... En Panerai gör bäraren snyggare, oavsett vilken modell det är på bäraren eller på pannan.

-Borde vara allas självklara val!
 
Topp