• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläder o skor i Göteborg

johpe

Panerai
2-Faktor
Tjenare

Behöver slå ihjäl lite dötid på eftermiddagarna i Göteborg (jobbresa) och vill ha förslag på roliga klädbutiker och/eller skobutiker.

Med roliga klädbutiker menar jag inte ställen med de gamla vanliga märkena som finns överallt (Gant, Peak, Boss, Tiger, Eton o.s.v.) utan snarare ställen där man kan hitta Barba, Truzzi, Incotex, Finamore, Borrelli, Turnbull & Asser och givetvis annat liknande.

När det gäller skor vore det nice med förslag på var man kan se o prova C&J, Alfred Sargent, Yanko, Carmina, Bestetti, G&G m.m.?

Antar att Spiga 3 och Linnegatan No.2 är en bra start, men vad finns det mer? Kom gärna med många förslag (behöver inte vara begränsat till de märken jag listat ovan, de är mer för att ge en ide om vad jag är ute efter)
 
Topp