• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

carlanton

Audemars
IMG_0098.JPG

IMG_0101.JPG

Har ett par fina silverarmband kvar om någon är intresserad. Designade av mig och tillverkade helt för hand av min vän i Nepal. Endast 799 kr kostar de och just nu går hela överskottet till att finansiera mitt loserliv. Kan skickas eller mötas upp på valfritt sunkhak på Sveavägen ikväll.
 

MartinL

Omega
IMG_0098.JPG

IMG_0101.JPG

Har ett par fina silverarmband kvar om någon är intresserad. Designade av mig och tillverkade helt för hand av min vän i Nepal. Endast 799 kr kostar de och just nu går hela överskottet till att finansiera mitt loserliv. Kan skickas eller mötas upp på valfritt sunkhak på Sveavägen ikväll.
Snygga men jag tror denna post passar bättre i köp o sälj.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
IMG_0098.JPG

IMG_0101.JPG

Har ett par fina silverarmband kvar om någon är intresserad. Designade av mig och tillverkade helt för hand av min vän i Nepal. Endast 799 kr kostar de och just nu går hela överskottet till att finansiera mitt loserliv. Kan skickas eller mötas upp på valfritt sunkhak på Sveavägen ikväll.
Om du eventuellt kommer vara på valfritt sunkhak på Sveavägen (eller annan del av innerstan) i morgon och kan tänka dig ta med några av armbanden så kan jag mycket väl vara intresserad, men vill gärna se de innan jag bestämmer mig. (kan bjuda på en öl eller två för besväret vare sig det blir någon affär eller inte)
 

Fredig

Cartier
Nyår är en av få dagar man verkligen har tillfälle/möjlighet att damma av smokingen. Där av ett självklart val för mig!

Håller med. Det är något speciellt med smoking, dessvärre äger jag inte heller någon.. Får bli att prioritera till nästa år då inte möbelkontot svävar förbi som det gör just nu... :facepalm:
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Håller med. Det är något speciellt med smoking, dessvärre äger jag inte heller någon.. Får bli att prioritera till nästa år då inte möbelkontot svävar förbi som det gör just nu... :facepalm:

Låter sunt. En smoking används sällan och bör därför vara rätt tidlös och i bättre kvalité för att hålla under en längre period. Bättre spara ihop och klura ut hur man vill ha den än att stressköpa.
 
Topp