• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Oew

Rolex
Finns även i bommul/ull mix!!!
IMG_6976.JPG
Det där är ju inte knästrumpor?
 

Johan S

Omega
Finns det någon vänlig själ som kan ge mig ett bra tips på en klassisk Oxfordskjorta med button down i klassisk ljusblå? Ska gå att köra lite casual till denim mm och inte vara för lång. Har testat RL, Gant, Gant Rugger, Morris, Drakes, Eton, BB, ja hur många som helst och insett att RL sitter absolut bäst på mig men jag vill ha helt utan brandlogo på bröstet.

Allt gott!
 
Senast ändrad:

chimaira

Cartier
Finns det någon vänlig själ som kan ge mig ett bra tips på en klassisk Oxfordskjorta i klassisk ljusblå? Ska gå att köra lite casual till denim mm och inte vara för lång. Har testat RL, Gant, Gant Rugger, Morris, Drakes, Eton, BB, ja hur många som helst och insett att RL sitter absolut bäst på mig men jag vill ha helt utan brandlogo på bröstet.

Allt gott!
http://www.ctshirts.com/intl/slim-fit-oxford-sky-blue-shirt/FOR1007SKY.html#q=Oxford&start=12
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Har Fjällräven produktion i Sverige?

Skrev inte att den produceras i Sverige...;)
Nop, det görs inte i Sverige, som svar på din frågan :)

från naturkompaniets Facebook:

"Fjällräven har tillverkning i följande länder: Vietnam, Kina, Sri Lanka, Estland, Litauen, Portugal, Indien, Ungern, Danmark och Sverige."

Har originalet från 60-talet hemma. Kan kolla om det står vart den är producerad. :) (Intressant mest av kuriosa-skäl kanske)
 
Topp