• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klädesbutiker i Paris

mglaum

Panerai
Hej,

Jag åker till Paris om dryga månaden och har lagt till ett fåtal klockdestinationer men är på jakt efter skrädderier och butiker med herrkläder inom situationstecken, alternativt någon typ av outlet i centrala delarna av Paris. Tänker mig att jag inte kommer gå in i en galleria och betala fullpris för Caruso eller något annat jag enkelt kan köpa i Stockholm, utan kanske om ni vet något ställe där man kan knycka kostymer, kavajer, skjortor, slipsar och skor någorlunda smärtfritt i mellansegment. Gillar vanligtvis Italienska kläder men Fransmännen bör väl också ha en del intressant.
 

Bottega

Cartier
https://www.lavalleevillage.com/en/home/

Jag tror att det är vad du letar efter. Galen outlet 30 min från kärnan.
Gucci, Valentino, Lorno, Burberryc montclear osv. Finns givetvis många "billigare" märken såsom Hillfiger, Ralph Lauren etc. Över 100 Lyxbutiker!

Rekommenderas starkt, var där nu under vecka 1. Sanslöst mycket människor men duktigt påfyllt hela tiden i varje butik.
 

Sjobedan

Rolex
https://www.lavalleevillage.com/en/home/

Jag tror att det är vad du letar efter. Galen outlet 30 min från kärnan.
Gucci, Valentino, Lorno, Burberryc montclear osv. Finns givetvis många "billigare" märken såsom Hillfiger, Ralph Lauren etc. Över 100 Lyxbutiker!

Rekommenderas starkt, var där nu under vecka 1. Sanslöst mycket människor men duktigt påfyllt hela tiden i varje butik.
Kan intyga att det är värt ett besök! Bra priser överlag.

Ditt hotell kanske till och med har gratis bussbiljetter och rabattkuponger som kan användas där. Det hade vårt hotell iaf :)
 
Topp