• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klämma på Rolex 114060

SLEEPY

Omega
Hej

Tänkte höra om någon vet ifall någon handlare i sthlm har en inne?

Eller om det kommer någon gtg snart där någon ks har med sin?

Måste klämma för att avgöra om jag måste ha en :)

Tack för frågan ks!

M
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Jag varnar dig för att klämma på en 114060..Det kommer garanterat att ödelägga din ekonomi..
Om du funderar på att köpa denna modell så, gör det nu..Det kommer garanterat fler prishöjningar i år..
Om du sett den, provat den, då är du fast..
Är övertygad om att Bergströms Ur kan skicka den till deras systerbutik i Stockholm om du är seriöst intresserad
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Hej

Tänkte höra om någon vet ifall någon handlare i sthlm har en inne?

Eller om det kommer någon gtg snart där någon ks har med sin?

Måste klämma för att avgöra om jag måste ha en :)

Tack för frågan ks!

M

Det enklaste är nog att antingen ringa till Rob Engström eller Nymans för att stämma av om de har någon 114060 inne. Annars kan du ju alltid chansa och bara promenera in.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Tror att Bergströms Ur i Göteborg har ett exemplar hemma. Om TS bor i Stockholm och han är seriöst intresserad..
Då utgår jag ifrån att den butiken skickar den till Bergströms ur i Stockholm eftersom det är samma företag..
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Jag varnar dig för att klämma på en 114060..Det kommer garanterat att ödelägga din ekonomi..
Om du funderar på att köpa denna modell så, gör det nu..Det kommer garanterat fler prishöjningar i år..
Om du sett den, provat den, då är du fast..
Är övertygad om att Bergströms Ur kan skicka den till deras systerbutik i Stockholm om du är seriöst intresserad

---
Det jobbiga är att du har så jäkla rätt.. jag är helt såld på 114060... allt annat man spanat på är typ odugligt i mina ögon atm..
 
Äh, klämma är överskattat ;)

In till Rob och bara köör!!

image.jpg


image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Topp