• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen NY PRISBUMP! Klassiskt mekaniskt dressur - Polhem (ca 34 mm) 700 spänn!

Oscarmessi

Omega
2-Faktor
Hej!

Säljer nu mina mekaniska dressur (cirka 34 mm), köpta för flera år sedan, men som fått för lite handledstid. Certinan SÅLD! köpte jag på Herr Judith för 2 500 kr och Polhemen KVAR! på antikaffär för 2 000 kr om jag minns rätt. Båda funkar jättefint, inte märkt några problem med gången. Armband i skinn ingår (struts på Certinan). Klockorna har lite dings och repor som man kan förvänta sig, Polhemen har dock fått en större repa på glaset som man kan polera bort om man vill. Det har inte varit något som stört mig.

Certinan SÅLD! säljer jag nu för
2 000 kr NYTT PRIS 1 800 kr NYTT PRIS 1 500 kr (varav 100 kr går till BCF) och Polhemen KVAR! för 1 500 kr NYTT PRIS 1 200 kr NYTT PRIS 700 (varav 100 kr går till BCF).
Kan skickas per post eller F2F i Stockholm.
Retur: Självklart, inom två dagar om klockorna inte stämmer med beskrivningen. :)
Betalning: Swish.

Fun fact: Polhemsklockan är servad för något år sedan i Argentina (inget kvitto tyvärr då min pappa inte tänker på sådant). Urmakaren tyckte att det var kul med ett "exotiskt" klockmärke.
20170524_103229.jpg


20170524_103220.jpg


20170524_103245.jpg


20170524_103333.jpg





Tack KS för annonsplatsen!

/Oscar
 
Senast ändrad:
Topp