Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klock hjälp!

Diskussion i 'Diskussion' startad av egsm900, 28 december 2013.

1. egsm900
    Trådstartare

egsm900 Torpare

Hejsan allihopa! jag har fått en gåva, ett armbandsur som jag aldrig använder. till en början visste jag inte vad för klocka det var så googlade upp det. hittade att den var köpt ifrån Tyskland. en länk visar längst ner typ,pris,design osv. jag skulle vilja sälja klockan eller byta den mot något jag har användning utav. någon som kan hjälpa mig?

mvh Niklas

http://www.tufina-uhren.de/Theorema....html?XTCsid=a74750fb6386bcab1c8606067f559d18

2. Jacob

Jacob Friends of KS

Hej och välkommen!

Föreslår att du lägger ut den på Tradera, sätter ett utrop på en krona och låter marknaden sätta priset. Lycka till.

Bojke, Compiss, newk15 och 2 andra gillar detta.
  3. Hubbatix

Hubbatix Borgare

1489 Euro. Tjena. :wtf:

4. Rivalen

Rivalen Friends of KS

Sökte Google på Theorema Casablanca och tror mig se att priserna går mellan GBP200 via USD600 till EUR1500. Hoppas att den som skänkte klockan betalade i de lägre prissegmentet för jag har svårt att tro att det är något större värde i en sådan på begagnatmarknaden. Vad vill du köpa istället?

5. egsm900
    Trådstartare

egsm900 Torpare

den kostar det den kostar! helst byte mot fiddy,moppe,bil osv.

6. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Sorry men det är tyvärr en lurklocka med lockpriser.
    Du finner en tråd med lite info här http://www.klocksnack.se/threads/theorema-klockor-bra-eller-dåliga.1096/

Skulle säga att det är tämligen fruktlöst att annonsera en sådan klocka här. Blocket eller tradera kan gå men mer än en tusing kan du nog tyvärr ej vänta dig.
    Tråkigt att behöva skriva det men antar att du hellre vill ha sanningen än massa jamsande.

NiklasArvid gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield