Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klock-kläm på Rob & Nymans

Diskussion i 'Diskussion' startad av JS, 23 mars 2013.

1. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

Var på Rob för att kolla om de kunde trycktesta min daytona - passade på att klämma på nya subben som jag tycker är riktigt trevlig:

Efter att ha pratat klockor, tittat på ägarnas vintage-samling samt klappat på butikens egna hund knallade jag vidare till Nymans (vet att alla här inte gillar dem - men de är de enda som säljer AP...)

Började med att kika på 26300 ROC Panda - grymt fin!

Daytonan ser ju mindre ut, trots att ROC ska vara 39mm och Daytona 40mm (boetten & länken på APn gör ju sitt till)

Spanade även in ROO Pandan, det är en rejäl bit måste jag säga:

Kunde inte låta blir att titta på nya 41mm versioenn av RO, som de bara hade i guld - så Målarn och Spence, denna är för er:

Blir mer och mer sugen på AP - väldigt fin finish och maskulin design som ändå känns stilig (hur man nu ska förklara det utan att det ska kännas som en Harlekin snusk-novell...)

2. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Den Tackar jag för :mrgreen: Riktigt Fin AP!!
    Länk till den och det är en Done Deal :lol:

3. POO

POO Präst

Såg en ROC i det vilda för första gången häromdagen, på en student... RIKTIGT fin är den! Dock skulle jag inte valt pandan. Ett betydligt bättre väl än offshore om någon skulle fråga mig.

4. JS
    Trådstartare

JS Friends of KS

ROC med blå tavla är trevlig oxå - dock hade de inte några såna inne

Studenten borde lägga sina pengar på nudlar & böcker kan man ju tycka, he he

5. Gentle_Giant

Gentle_Giant Friends of KS

Pandan är grym! Testade en sådan för inte så länge sedan, blev riktigt imponerad av hur gedigen den känns. Daytonan ser ju riktigt plastig ut jämfört med den! Och inte tycker jag du har syndat bara för att du har gått på Nymans..

6. 80talisten

80talisten I wish a could afford a real gold Rolex!

Från:
    Eskilstuna
    Kul! 114060 Suben är skitläcker! Den har en så fin symmetri i tavlan...

7. Ljuv

Ljuv Bonde

ROC Pandan är sjukt läcker!!!

8. Kson

Kson Friends of KS

SubC är grym!!!

Mårtenssons ur Brookfield