• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka att gå i arv till dottern

Rille

Rolex
En sådan här Speedy på 39mm kanske?

En dålig bild på min tidigare som gick loss för strax under 10 000kr
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1365172151.669658.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1365172151.669658.jpg
    91.4 KB · Visningar: 141

benganb

Omega
Re: Sv: Klocka att gå i arv till dottern

En vit Dj, mums. En sådan står överst på listan. Helt i stål eller med gulddetaljer?
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hej!
Tror att du måste ut med mer pengar för att få en "klassiker" som håller 20 år.
Mitt tips är Rolex Sub...slår aldrig fel! ;)

Mvh
Michael
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Som andra har sagt, Datejust! Större än 36 mm skulle jag aldrig våga ge till en tjej. Inte idag och inte om 20 år :)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Då jag är ägare till en 16570 med vit tavla samt en PO med svart tavla, gör det mig till en ladyboy eller androgyn? ;)
Hoppas att alla finner att detta är avsett med ironi (därav smileyn)!
 
C

Crowolf

Guest
En manlig klocka. Helt klart! Nån modell som är lika snygg och estetisk som den är cool. Kvinnsen har andra smycken och (säger jag av erfarenhet av ett par stycken) brukar gilla nåt som är lite 'ballare' än nåt kvinnligt bling i klockväg.

M.a.o så kommer din dotter att vilja sno din gamla sub (om du har nån) så fort hon får chansen. :D
 

max

Dancing Queen
Re: Sv: Klocka att gå i arv till dottern

benganb skrev:
En vit Dj, mums. En sådan står överst på listan. Helt i stål eller med gulddetaljer?
Helt i stål eller med vitguld är nog säkraste korten, gulguld kan bli lite för gubbigt kan jag tycka men smaken är ju som baken.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Wollen skrev:
Då jag är ägare till en 16570 med vit tavla samt en PO med svart tavla, gör det mig till en ladyboy eller androgyn? ;)
Hoppas att alla finner att detta är avsett med ironi (därav smileyn)!

Ladyboy. Tveklöst.
 
Topp