• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka för max 14000

Cryssarn

Rolex
Vad har ni för tips? Allt är välkommet :) Smärtgränsen ligger på 14 000kr, så allt mellan 10 och 14 är intressant.
Dock så är jag inte intresserad av kronografer eller en SMP.
 

Limpas

Cartier
Dessa går nog in i budget på läder, alternativt begagnad på länk
Sinn 856 UTC
856-UTC_V.jpg


Sinn EZM 3
EZM-3_V.jpg


Annars en Oris kanske?
11568_733_7653_41_59_rs.png


Eller begagnad MM300
MM300.jpg
 

Cryssarn

Rolex
Dessa går nog in i budget på läder, alternativt begagnad på länk
Sinn 856 UTC
856-UTC_V.jpg


Sinn EZM 3
EZM-3_V.jpg


Annars en Oris kanske?
11568_733_7653_41_59_rs.png


Eller begagnad MM300
MM300.jpg
Tack.
Några tips på var man kan hitta Sinn för det priset? Erikssons verkar ligga lite över.
Pris har jag också funderat på. Den med small second...men vet inte om jag kan bära upp 46mm
 

Limpas

Cartier
Tack.
Några tips på var man kan hitta Sinn för det priset? Erikssons verkar ligga lite över.
Pris har jag också funderat på. Den med small second...men vet inte om jag kan bära upp 46mm
Att beställa direkt från sinn.de blir nog aningen billigare än Eriksons. Dock får du nog nöja dig med läder om du inte hittar något begagnat. Oris har väl modeller i 40 och 43 också, men är osäker på vilka som har small second. Vet bara att det är bra, prisvärda klockor i den prisklassen :)
 

Cryssarn

Rolex
Att beställa direkt från sinn.de blir nog aningen billigare än Eriksons. Dock får du nog nöja dig med läder om du inte hittar något begagnat. Oris har väl modeller i 40 och 43 också, men är osäker på vilka som har small second. Vet bara att det är bra, prisvärda klockor i den prisklassen :)
Tack :) Sen ska man bara välja mellan U1 eller EZM :p
 
Topp