• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka + glasögon

Vonlind

Panerai
Våren är tillbaka i Stockholm!



image.jpg


Kör också Clubmasters, så bra ljus det blir i dom!
 

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Har nyligen fått veta att jag ska bli med glasögon, men det här med att välja bågar var lättare sagt än gjort. Fanns väl lite från ray-ban som var hyfsat intressant, men inte mycket. Någon som skaffat nya bågar (eller solglasögon) på senaste tiden? Funderade du över huvud taget på att de skulle matcha favoritklockan? Inspiration vore trevligt.

jag har ett par dita Camden som jag är riktigt nöjd med. Handgjorda och skriker kvalitet.
DITA-2027B-hu.JPG

(bild från google)
 

Gurkan

Cartier
American optics och Longines, semester förra året. Legend diver är endast timmar gammal i min ägo vid foto tillfället...

American opticals gillas! The original pilot:) Är väl riktigt ovanliga på dom här breddgraderna! Hade ett par original från -70, long story short, så är dom borta nu, men har ett par nya på ingång:)
 
Topp