Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klocka med länk - bästa reseetui / förvaring utan att länken skadas

Diskussion i 'Diskussion' startad av Joshua3, 15 februari 2015.

1. Joshua3
    Trådstartare

Joshua3 Friends of KS

som rubriken lyder
    om man ska lägga klockan på nåt sätt så att inte länken skaver och klockan skyddas, vad är era tips?

Krav:
    Det ska vara hyfsat litet, ingen större ask osv. man ska kunna lägga klockan i denna om man är på gymmet, resa, brevid sängen osv.

Det verkar finnas mycket mindre askar men allt känns anpassat till skinnband, även skinnrullar osv. skyddar inte länken anser jag

2. Sundström

Sundström Friends of KS

Jag hade ett sånt där servicefodral i mocka, eller mockaimitation en gång. I det så följde det med en liten skiva klädd i mocka som var tänkt att lägga mellan länken och boetten för att undvika skav.
    Kommer inte ihåg var jag fick tag på det tyvärr..

Fast du kanske ville ha en hård ask istället?

3. cultshit

cultshit Friends of KS

Från:
    Stockholm
  4. Jonas.76

Jonas.76 Friends of KS

Denna tycker jag funkar bra! Iof till Breitling, men finns kanske liknande utan (om man nu vill ha det).

image.jpg image.jpg image.jpg

Watch out och Stomatologen gillar detta.
  5. Erik1

Erik1 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Brukar bara använda ett multi-tool fodral. Passar perfekt runt klockan, tjockt canvas tyg och glaset/ urtavlan i ändan vid "flärpen" så den får extra skydd :) Ta en titt hemma vettja

6. k0ltrasten

k0ltrasten Soy un culebra!

Mårtenssons ur Brookfield