• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka på expedition?

Vilken klocka skall jag välja?


  • Totala väljare
    60
  • Enkät stängd .

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
När jag läser detta så blir det väldigt enkelt för mig att peka på Explorern, men så följde jag länken Beastie postade... Så min röst går till AT.

Så måste du ju förstås ta bilder och posta, eller hur!

"Avundsjuka" är för övrigt en känsla man upplever, när andra får behov tillgodosedda, som man själv har... Så känner jag nu. :)

A
Bilder kommer! Jag har införskaffat två extra batterier för att inte riskera stå utan kamera! :D
 

Wi

NLA
2-Faktor
ojj vilken jäkla grej! Grymt av dig =)
Självklart ska du ha en riktigt klocka med dig för att ta lite schyssta bilder till oss ;)
Behöver inte vara någon av dessa va? Jag säger din orangea planet ocean
 

Fiffi

Omega
2-Faktor
Vikt är allt för Rando så OWG är det som gäller. Antingen Suunto, eller så ropare du av en riktig himalayaklocka "i farten" på Geneves flygplats i form av Rolex Explorer, Frågor på det?
 

plattfot

Rolex
Är inne på don segundos linje - klockfasta och nöj dig med Suunton. De 200 grammen en extra klocka innebär hade jag lagt på lite bra dricka istället.

God tur!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Är inne på don segundos linje - klockfasta och nöj dig med Suunton. De 200 grammen en extra klocka innebär hade jag lagt på lite bra dricka istället.

God tur!
En halvliter whiskey i plastflaska är redan planerad i ryggan. Kommer dock att tömmas första kvällen (bjudas på) för att lätta packningen och lätta upp stämningen i refugen! Har alltid gjort så på mina turer och det brukar vara populärt, speciellt bland fransmännen. :)
 
Topp