• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Klocka som tål stryk. HIttad.

Emil_G

f.k.a hastkista
Så är jag i behov av ny klocka igen.
Fick sälja en mycket trevlig 7040 för att jag helt enkelt inte törs ha så ömtåliga pjäser på min arm.

Jag letar alltså efter något som tål lite stryk och lite vatten, i övrigt är jag öppen för förslag.

Vi sätter pristaket till 3k, kan eventuellt stretcha om något bra dyker upp.
 

P-A

Sir Spamalot
Köp en Luminox 3051. Du kan döda saker med den och kan även användas som ficklampa! :)
Från ebay för ca 1700kr.
 

vekktah

Cartier
Har en Seiko solar chrono. Extremt pålitlig. Har inte varit rädd om den men den har inte ett märke tror jag. Har en länk till (oanvänd, inte så snygg) men på gummi är den super.

Verkligen snygg och din för 1500:-

Vill du ha bilder? Skicka ett pm, kan inte lägg upp här.

Men såhär ser den ut. Googla på modellen så ser du hur nice den är på zulu. http://www.lelong.com.my/seiko-solar-chronographssc015p1-103828281-2013-03-Sale-P.htm
 

jazzman

Breitling
Hej, jeg har 1 seiko black monster 1 genr og 1 seiko skx009 blue pepsi hvis det er noget du kan bruge. send email hvis du vil se fotos.
Hilsen Søren
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Raymond weil ref.8100 för 2500kr? Fås med allt som ingår vid nyköp (boxar, stämplade papper etc.). Klockan är i topp-skick och nytt batteri för två veckor sedan. Skickar gärna bilder om du är intresserad?

//Björn
vura5eju.jpg
 

Camo00

Patek
Intresserad av en Certina DS First Quartz-dykare? Stryktålig som f-n... :)
PMa om det är nåt för Dig, jag har gott om bilder...
 
Topp