• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka som vapen? YES!

Donkii

Boushh
2-Faktor
Lekte med hunden, tumlade runt lite i snön och vad händer?
Jag är ju inte så lite klantig så jag skickade upp min Heuer rakt i överläppen och åstadkom ett härligt jack som gick rakt igenom överläppen. Nice.

DSC06033 kopia.jpg


Edit: Då det är ett klockforum så lägger jag till nån bild från dagen :D
1_61.JPG


1_62.JPG


1_63.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hehe...Heuer is da shit verkar det som! Frågan lyder hur det hade gött ifall du burit en Rolle :D?!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Synd att inte boetten var mer polerad. Då hade du klarat dig undan med en lättare rodnad. Så läxan lyder, köp inga opolerade klockor med vassa kanter utan satsa på kraftigt polerad runda klockor om du vill slippa blodvite.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor


Thomas, Jonte73 på Klocksnack hälsar.. haha, vill se hans min efter det.
Mr Wassberg skulle kunna vara den person som är längst ifrån detta forum. Han har väl aldrig varit i tid till något och har absolut ingen tidsuppfattning överhuvudtaget. Tjejen jobbar med han och i hans värld existerar inte klocka :)
 

Jonte73

Audemars
Thomas, Jonte73 på Klocksnack hälsar.. haha, vill se hans min efter det.
Mr Wassberg skulle kunna vara den person som är längst ifrån detta forum. Han har väl aldrig varit i tid till något och har absolut ingen tidsuppfattning överhuvudtaget. Tjejen jobbar med han och i hans värld existerar inte klocka :)
Haha kan tänka mig det :)
 
Topp