Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klocka till min mor

Diskussion i 'Diskussion' startad av jefflods, 4 oktober 2016.

1. jefflods
    Trådstartare

jefflods Bonde

Tjena!
    Försöker hitta en klocka till min morsa som hon ska få i julklapp (vet att det är tidigt) men jag undrar om ni har några tips. Budget ca 3k. Seiko, Certina, Tissot osv. Gärna quartz.

2. Jimpa

Jimpa Friends of KS

Från:
    Mälardalen
    Screenshot_20161004-121833.png stretchar budgeten en del men vafan det är enda jul ju :happyhappy:

Gap36, Apansson, Smp15 och 4 andra gillar detta.
  3. klocknooben

klocknooben Borgare

Även jag stretchar lite. Cartier ladies tanks går att hitta från 4 till 8k på chrono24 och eBay.

Gummo och jefflods gillar detta.
  4. jefflods
    Trådstartare

jefflods Bonde

Har kollat en del på DS Caimano men vet inte vad jag tycker om den riktigt..

5. Buster

Buster Friends of KS

Från:
    Staffanstorp
    jefflods gillar detta.
  6. Triumf

Triumf Borgare

Vilken snäll son(dotter?)! :)
    Men vad har du tänkt dig?
    Stil? Komplikationer? Storlek? Färg? Länk/band?
    Eftersom du kikat på DS antar jag att du är ute efter nått mer dressigt och inte typ en dykare? :)

jefflods gillar detta.
  7. jefflods
    Trådstartare

jefflods Bonde

Son är korrekt haha ;)
    Tänkte länk, storlek 34-40mm. Tror datum är den viktigaste komplikationen. Nån frän dykare hade funkat faktiskt!

Har funderat en del på nån Citizen med ecodrive. Tissot har väl nån PRS modell i titan med blå tavla också som är rätt fin?

8. jefflods
    Trådstartare

jefflods Bonde

Mårtenssons ur Brookfield