• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka till sommaren 2016?

Den här blir min tror jag:)

image.png
 

Schildfat

Cartier
Vad tror ni blir en bra sommarklocka mellan följande alternativ:
2subsC.jpg


Antingen en 16610lv eller en 16613LB. Tycker TTn är sjukt snygg men vet inte ifall jag skulle klara av guldkombinationen utan att se "för mycket ut".. Gillar LVn då jag kan byta till svart insert också. Någon som testat båda och kan säga något? Har inte sett någon av dem i person nämligen :)
 
Den orangea är helt klar coolare, tavlan gör sig också riktigt fint i verkligheten. Kör på! Glycine är ett riktigt bra märke med mycket klocka för pengarna. :)
 

Mackan

Omega
För dem pengarna hade jag köpt longines hydroconquest :)
 

Bilagor

  • gents-stainless-steel-longines-hydro-conquest-41mm-watch-sku-7128-a-e1434747327432.jpg
    gents-stainless-steel-longines-hydro-conquest-41mm-watch-sku-7128-a-e1434747327432.jpg
    86.5 KB · Visningar: 61

Moorflax

Patek
2-Faktor
Som jag skrev i passaround-tråden för Victorinox inox professional diver så tycker jag att det är den helt optimala sommarklockan. Stor, bänglig och passar bra med tisha och shorts. Ballar inte ur för ett bad eller andra sommaraktiviteter heller.

WP_20160505_15_30_01_Pro.jpg


WP_20160508_14_25_49_Pro.jpg


WP_20160508_14_27_41_Pro.jpg
 
Topp