• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockan du aldrig säljer!

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
1472657577708-1542972566.jpg

Denna får stanna.
 

5366

Omega
Magisk! min favorit. En dag får vi jämföra... har missat två som sålts i Stockholm. Nästa gång missar någon annan...
 
  • Like
Reactions: Per

JohnDoe

Rolex
Säljer alltid till rätt pris. Har inga "heliga kossor" i min samling. Däremot är mitt "rätt pris" för några av klockorna säkert betydligt högre än vad de flesta tycker marknadspriset är.
 

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Farfars fars (om jag minns rätt..) Universal Geneve som han fick genom sitt jobb hos Graham Brothers, de som tillverkade hissar waaaay back. Klockan är tillverkad någonstans mellan 1950-55 enl. serienumret. Klockren 14k dressare!
image.jpeg

image.jpeg
 

M1984

Omega
Varje gång jag köpt en klocka så har jag tänkt, " Denna ska jag aldrig sälja, gud va kul att äntligen få äga just denna " Men slutar alltid med att man hittar något nytt som är ännu häftigare och snyggare. När ska den känslan sluta komma? Vad ska man behöva köpa för att inte känna så?
 

SkitOxe

Omega
2-Faktor
Varje gång jag köpt en klocka så har jag tänkt, " Denna ska jag aldrig sälja, gud va kul att äntligen få äga just denna " Men slutar alltid med att man hittar något nytt som är ännu häftigare och snyggare. När ska den känslan sluta komma? Vad ska man behöva köpa för att inte känna så?
En pan am GMT Master ? ;-)
 

Ruben

Rolex
Funderar på att flippa min GMT och köpa nya yachmastern (116621). Eller ska man spara lite till och köpa yachmastern i rena cash istället?
Vad tycker panelen?

Gillar min gmt, men tror jag gillar yachmastern mer.
 
Topp