• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockan du bar mest 2015

Whedda

Rolex
förmodligen den här...
image.jpg


Alternativt den här...
image.jpg
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Hm...svårt, då jag kör rundgång på nästan alla mina klockor, svårt att komma på om någon varit mer eller mindre, skulle nog säga att det är jämt skägg mellan dessa.

dsc_4533-jpg.229408

Men är det bara jag som undrar vad som brukar sitta på den tomma platsen? Ibland är det ju det som inte är med på bild som är det mest intressanta...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men är det bara jag som undrar vad som brukar sitta på den tomma platsen? Ibland är det ju det som inte är med på bild som är det mest intressanta...

Haha, den tomma plasten i väskan är där för att ge folk huvudbry så klart :D, och du har en klar poäng i det du säger, att Ibland är det ju det som inte är med på bild som är det mest intressanta.
 

t0mt3far

Omega
Det verkar vara ovanligt med DD till vardags? Det finns ju ett antal på forumet. För vräkigt eller är det som många befarar att länken klappar ihop på nolltid?
 
Topp