• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockan som NÄSTAN fått dig att bli OWG

Kson

Patek
2-Faktor
IMG_20150920_113508.jpg


Eller

IMG_20160820_080332.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Bara nästan? Varför fick den gå?
Jag var inne i en period för 4-5 år sedan där jag köpte enbart stora klockor. Kombination med att jag började köpa mindre klockor och att jag hade för många i rotation, så använde jag Deepsean så få gånger till den grad att den bara dammade i klocklådan. Så den fick gå, trodde jag faktiskt aldrig :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Personligen går det bara inte att ens tänka tanken på nästan owg. Hade inte Panerai existerat hade VC:n varit en riktigt het kandidat till owg-klocka för min del.

IMG_4387.JPG


Nu är jag så galet fast i Panerai att jag vet att jag för alltid måste äga minst en Panna, samtidigt som jag inte heller tycker att det hade räckt med en Panerai som owg-klocka..
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Fast tråden handlar ju om KLOCKAN som nästan fick dig att bli OWG, inte klockorna.
Alltså, har du EN klocka som får de andra att bli liggande...? :)
Inte direkt, men säg att jag skulle sluta upp med antingen Platonan, eller den keramiska stålisen, så skulle jag inte gråta floder över det :)
 
Topp