Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockbutik nära Manchester Airport?

Diskussion i 'Diskussion' startad av mouqvist, 13 april 2015.

1. Undrar om det finns några butiker kring Manchester flygplats
    Ska dit nästa vecka och skulle gärna vilja komma hem med en Victorinox Classic Chrono t.ex.

2. the quiet man

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    Finns en inne i terminalen, kommer dock inte ihåg om dom har Victorinox. Hamilton, Longines och Rado kommer jag ihåg. Hade även Omega men tror att dem inte fanns kvar sist jag var där.

Gavve gillar detta.
  3. Gavve

Gavve Greven

Omega finns om jag inte minns fel de 2 ggr jag har passerat där. Inget vidare större utbud dock

4. the quiet man

the quiet man Friends of KS

Från:
    Västerås
    Kan mycket väl vara så att det finns kvar.

5. Tack för svaren
    Nu är flyget tyvärr inte direkt, vi mellanlandar i München
    Hur ser det ut där ? Har iofs bara en 1/2 timme på mig så kanske hinner jag inte göra annat än springa till nästa flyg...

6. Jakobb

Jakobb Friends of KS

30 min i Munchen? Hoppas dina gater ligger nära varandra annars blir det löpning!

7. KenKun

KenKun Biskop

Kommer att bli stressigt. Du måste även igenom säkerhetskontrollen :)

Mårtenssons ur Brookfield