Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockcase för resa (panatime)

Diskussion i 'Recensioner & Köpguider' startad av max, 9 juli 2013.

1. max
    Trådstartare

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Försäljningsställe: Panatime ( http://www.panatime.com/ne4wacablwir.html )
    Utrymme: 4st klockor, även stora klockor får plats utan problem
    Kostnad: 400kr inkl frakt med dagens växelkurs (58$)

Fick hem denna idag och tänkte att jag skulle göra en liten snabb summering av de första intrycken, uppdaterar detta senare då jag använt den ett tag.

Materialet är något konstskinn men känns tjockt och bra, sömmarna ser rejäla ut och även inlägget känns som att det är mycket kvalité för pengarna (man kan säkert få bättre om man lägger på 3000kr men för dessa 400kr är det högt över förväntan)

Den är ganska stor så det är inget för den med ont om plats, men jag kör alltid klockorna i handbagaget och har inga problem att få med mig detta case om 22x15x7,5cm.
    I facken får det plats klockor med 26mm-band utan problem och troligen ännu tjockare om man pressar lite, det är även större där spännet sitter vilket gör att även breda spännen får plats utan problem!
    Klockorna sitter med så gott mellanrum att jag tror man kan ha två 60-mm klockor bredvid varandra utan att de krockar.

Valde billigaste frakten med USPS utan spårningsnummer vilket tog en helg och tre arbetsdagar att anlända.

Tänkte inte skriva så mycket mer, men tycker hittills att det är ett prisvärt resecase av bra kvalité men kanske lite i största laget:

OBS: Det är en stor tändsticksask, inte den lilla modellen!!!

bartoldous, Micke Ni, Camo00 och 1 annan gillar detta.
  2. Tommytvigg

Tommytvigg Borgare

Från:
    Dalarna
    Det ser riktigt trevligt ut max.
    Jag behöver ett sådant, men det är på gränsen för stort tycker jag.

3. mrMyagi

mrMyagi Sir Blabbermouth

Från:
    Burkina Faso
    ser bra ut, har vart sugen på något att ha klockorna i när jag reser!

4. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Ska man ha med sig fyra dyra klockor är det väl värt att ha ett lite större case? Tack för recension och tips! :)

5. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Gillar dina recensioner! Antagligen så stor för att Göteborgarna ska få plats med sina brattar :)

Donkii och Wollen gillar detta.
  6. JayJay

JayJay Biskop

Tack för tipset.

7. newk15

newk15 Stadsbo

Trevligt case, trevliga clocker och trevlig recension!​

8. Rille

Rille Präst

Ser riktigt prisvärt ut!

9. bartoldous

bartoldous Stadsbo

Från:
    Motala
    ser ut som ett trevligt case och prisvärt också,bara att köpa in 2 ur till för mig :).tack för recensionen.