• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockdagbok 2013 och paketöppning

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grattis till ett extraordinärt klockår! Mycket inspirerande att läsa om din resa. Vi har nog rätt likadan klocksmak du och jag.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Grattis till ett starkt klockår. Du hann prova några Subbar under året, är 1680 den som känns bäst?

Känner själv att det var en psykologisk tröskel mellan klocka nr 1 och klocka nr 2 i år. När tröskeln klevs över rasslade några till in. :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Grattis till ett starkt klockår. Du hann prova några Subbar under året, är 1680 den som känns bäst?

Känner själv att det var en psykologisk tröskel mellan klocka nr 1 och klocka nr 2 i år. När tröskeln klevs över rasslade några till in. :)
Tack!

Jag är väldigt förtjust i 1680! Däremot saknar jag det rena hos en 5513. För mig blir det lite som två helt olika klockor med date och non. Nåt jag inte insåg när jag sålde min 16610.
Jag kommer alltid att ha dörren öppen för en 5513 med målade index. Oavsett om 1680 stannar eller ej. :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Stort jättegrattis! Vilket coolt köp med vitguldarn. Det är verkligen kaxigt understated. Helt nya index för mig. Udda och snyggt.
Inget dåligt år heller. Jag har gjort en liknande resa, men inte lika stark. :)
Ett gott nytt klockår önskar jag dig!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Tackar för glada tillrop!
Det finaste omdömet man kan få på det här forumet är väl att kallas "sjuk". :)
 
Topp