• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockförvaring 3-4 klockor?

Asplund

Patek
2-Faktor
Jag vet att det finns en annan tråd om klockförvaring men detta gäller specifikt för minst tre och max fyra klockor..

Har suttit i timmar och letat efter detta men det enda jag hittar är ett par från Kina som man till och med ser på bilderna är rent skräp, kanske förståligt med en prislapp på 95 kronor :lol:

Hur som.. någon som kan hjälpa mig med några pålitliga sidor/personer som säljer klockförvaringar?

Eller kanske till och med vet någon specifik låda som finns?

Jag har kollat Ebay.com.se.uk.de.au.osv., Urtid.se, Klockson.se m.fl.

(Klockson har en för tre men det är mer ett rese-etui enligt mig, för er som kommer påpeka detta :) )

/Asplund
 

max

Dancing Queen
Här finns de snyggaste som jag sett:
http://www.network54.com/Forum/6745...,+6,+8,+12+or+18+XXL+watches+++(RainerMunich)

78Euro för denna inkl frakt
4c.jpg


IMG_2773.jpg


3erMacassar.jpg


Bild090.jpg


Finns lite fler modeller om du söker på rainers posts. Vet inte hur kvalitén är men har fått känslan av att den är god för priset även om det inte är topp. Vet egentligen ingenting förutom att jag gillar utseendet på de svarta :)

Edit: här finns länk till alla versioner jag sett http://forums.watchuseek.com/f25/o-t-display-multi-boxes-574623.html
 

Asplund

Patek
2-Faktor
tack @max jag har tittat på hans lådor och dom ser ju faktiskt fina ut, tycker precis som du att de svarta är snyggast men tyvärr är den för fyra klockor för stor för skåpet jag ska ha lådan i, hade varit perfekt med en sådan fast med en rad!! :cry:

Har mailat honom och ser vad han har att erbjuda..

Tack igen!

/Asplund
 
Topp