• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockfoto på lite högre nivå

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Cool!

Han har liiiiite bättre grejer att jobba med än vad jag har om man säger som så. Killen måste ju ges obegränsad tillgång till KS-medlemmarnas klockor så han har fler modeller att fota!
lightbox.jpg
 

leicaphile

Panerai
Riktigt fint! Jag är själv hobbyfotograf (även om jag har en tendens att snabbfota mina klockor med mobilen...) men hatar att fota sånt här då man måste vara riktigt petig med damm och smuts och småskrapor. :) Håller mig hellre till fåglar!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Klockfoto på lite högre nivå

medinfoto skrev:
Riktigt fint! Jag är själv hobbyfotograf (även om jag har en tendens att snabbfota mina klockor med mobilen...) men hatar att fota sånt här då man måste vara riktigt petig med damm och smuts och småskrapor. :) Håller mig hellre till fåglar!
De flesta fåglar jag har sett på nära håll har varit betydligt dammigare än mina klockor! :-o
 

leicaphile

Panerai
Re: Sv: Klockfoto på lite högre nivå

Camo00 skrev:
medinfoto skrev:
Riktigt fint! Jag är själv hobbyfotograf (även om jag har en tendens att snabbfota mina klockor med mobilen...) men hatar att fota sånt här då man måste vara riktigt petig med damm och smuts och småskrapor. :) Håller mig hellre till fåglar!
De flesta fåglar jag har sett på nära håll har varit betydligt dammigare än mina klockor! :-o

Jo, de kan damma rejält, men jag brukar hålla mig en 10-15 meter bort och då syns det inte :D

IMG_2884.jpg
 

tompano1

Breitling
Oj vad kul med alla positiva reaktioner på bilderna, själv ser man bara sina tabbar! Är det någon som har några frågor eller sådär så är det bara att fråga på så ska jag försöka svara så bra jag kan.

Följ gärna min blogg också, det är som regel där jag lägger ut mina grejer först.

http://tomwall.se/blog/
 

oscaroscar

Panerai
tompano1 skrev:
Oj vad kul med alla positiva reaktioner på bilderna, själv ser man bara sina tabbar! Är det någon som har några frågor eller sådär så är det bara att fråga på så ska jag försöka svara så bra jag kan.

Följ gärna min blogg också, det är som regel där jag lägger ut mina grejer först.

http://tomwall.se/blog/
Kollade bloggen, du har talang! Riktigt coolt att se.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Riktigt bra bilder! Kul med behind the scenes. Mina egna kunskaper lämnar en hel del att önska. Minst sagt.
 
Topp