• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockfoto

Min granne Calle är en duktig fotograf. Han fotade två av mina klockor och resultatet blev riktigt bra. Inte som mina mobilbilder direkt.

image.jpg

image.jpg


Fotograf:
http://calleartmark.se/
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Wow...ruskigt fina bilder. Såg att han fotat en JLC också med mycket gott resultat.
Kul att du delade med dig. Har du ett hum om vad han tar till utomstående för att fota klockan?
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Vet inte om du är ironisk för inte sjutton kan du väl mena att du tycker mina annonsbilder är något som ens kan anses som annat än högst mediokra? Ser ju för sjutton ut som det har dragit in en dimma i rummet! :D För de som är intresserad av vilken utrustning jag använder mig utav är svaret en alldeles för gammal HTC-mobil som är på väg att i det närmsta ge upp och tacka för sig...
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vet inte om du är ironisk för inte sjutton kan du väl mena att du tycker mina annonsbilder är något som ens kan anses som annat än högst mediokra? Ser ju för sjutton ut som det har dragit in en dimma i rummet! :D För de som är intresserad av vilken utrustning jag använder mig utav är svaret en alldeles för gammal HTC-mobil som är på väg att i det närmsta ge upp och tacka för sig...

Det var nog ett tips i all välmening. Var själv på väg att dra ett PM till dig för att se om du sett mjölkfiltret på dina kort :)
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Det var nog ett tips i all välmening. Var själv på väg att dra ett PM till dig för att se om du sett mjölkfiltret på dina kort :)
Jo jag liksom anade det. :) Saken är den att jag tror de flesta har koll på hur en SARB033 ser ut och man bör åtminstone kunna bedöma skicket hyfsat väl utav bilderna, annars kan man be om fler/bättre foton. Jag är lat så vi får se om jag orkar byta ut bilderna sen...
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte om du är ironisk för inte sjutton kan du väl mena att du tycker mina annonsbilder är något som ens kan anses som annat än högst mediokra? Ser ju för sjutton ut som det har dragit in en dimma i rummet! :D För de som är intresserad av vilken utrustning jag använder mig utav är svaret en alldeles för gammal HTC-mobil som är på väg att i det närmsta ge upp och tacka för sig...
Sorry, kunde inte hålla mig. Väldigt mystiska bilder :)
 
  • Like
Reactions: TiE

Buffi

Panerai
Det är ganska få Seikos som jag verkligen gillar, men alpinisten är helt klart en av dom. Sjukt fin klocka för pengarna, och grym bild.
 
Topp