• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockförvaring

Hej!
Har uppdaterat mitt fräsbord med ett nytt frässtål som gör att jag halverar byggtiden på min väggmodell därför erbjuder jag er på "Klocksnack" att köpa en för endast 1000kr exkl frakt!!
Hör av er om intresse finns till [email protected]
Roger
IMG_1158.JPG
IMG_1160.JPG
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Gör som @Gummo sa och skapa en tråd på säljes där du visar upp vilka modeller du säljer istället (varför valde du blocket före ks förresten?).
 
Fick hem mitt vägghängda ex (för 10 st klockor) idag och jag måste säga att den var långt över förväntan, riktigt fint hantverk, till och med tjejen tyckte att det var en bra investering och frågade lite försynt när jag skulle köpa en Omega two-tone till henne .

Mycket snabb och enkel kommunikation och Roger skickade paketet bara någon timme efter jag swishat betalningen igår

Enda "problemet" är att jag nu måste införskaffa åtta klockor till så jag fyller hela klockhållaren
 
Tack Martin1977!!
Om det är någon annan som är intresserad av ett prydande sätt att förvara era klockor så hör av er till mig så löser vi det!
Till er på KS:
Väggmodell för 10 klockor 1000kr + Postens avgifter.
[email protected]
 

cab

Audemars
2-Faktor
Fint hantverk! Även om det inte är i min stil. Sen tror jag alla här fattar att du säljer dessa utan att du behöver skriva det i varje inlägg... Känns mer som en krängar-tråd än att visa upp själva tillverkningen. Räcker nog med att du har dem på K&S.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Hittade ett av farsans inköp från en av sina jobbresor (sjöman) , en låda i lite lagom storlek från Nya Zealand. Snyggt turist-maorisk. Med lite pandurofilt , en gammal vinpresentlåda och lite pill nu i helgen så blev det en bra låda till favoriterna som används regelbundet.
IMG_1683.JPG

IMG_1682.JPG

IMG_1687.JPG
 
Topp