• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockhandlare?

Har säkert avhandlats tidigare men undrar lite vad det finns för klockhandlare (begagnade) på nätet. Har sett Gripenbro men måste väl finnas fler både nationellt och internationellt så tipsa gärna om hemsidor ni känner till!

Det skadar inte om de anses vara seriösa och ärliga ;)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Har säkert avhandlats tidigare men undrar lite vad det finns för klockhandlare (begagnade) på nätet. Har sett Gripenbro men måste väl finnas fler både nationellt och internationellt så tipsa gärna om hemsidor ni känner till!

Det skadar inte om de anses vara seriösa och ärliga ;)
Chrono24 (finns många företag där)
Luxurywatches
Kaplans
DrWatch

Finns väl en eller två i helsingborgstrakten också tror jag

Hur seriösa eller inte dessa samtliga ovan är överlåter jag till andra att bedöma
 

Chattras

Cartier
Jälmers ur i Borås har en hel del också. Mestadels Rolex när det kommer till begagnat. Vet inte om han har någon hemsida men en blocket-butik och en fysisk finns.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det finns ju flera som annonserar här, så de har du kanske redan koll på? De jag spontant kommer att tänka på är ju de två danska FineTime och TimeToWatch.
 
Topp