Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockhuset på tradera?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Subby, 13 januari 2016.

1. Subby
    Trådstartare

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
  2. wayne

wayne Friends of KS

Ingen aning, men kan man inte köpa deras utbud i vilken butik som helst?

3. alexndr

alexndr Borgare

Från:
    Stockholm
    Kanske inte till de priserna? Utbudet verkar snarlikt watchhubs?

4. JohnDoe

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Öhhh jag kanske är lite gammaldags men det där ser ju ut som nån nisse som bor i hongkong och springer ut o köper klockorna i närmaste butik. Knappast någon riktig återförsäljare. Noll kontaktuppgifter, helt klart inget spårbart företag. Visst han skickar säkert klockorna men dina garantier lär vara värda noll. Huruvida det är stulna klockor, kopior eller något annat är det ingen som vet. Lite som att handla grejer på plattan förr i tiden. Billigt, men....

5. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Köpte av någon snubbe i Kina för flera år sedan. Han hade bra omdömen sedan flera år. Plötsligt slutade han leverera klockorna, jag med många flera blev utan klocka och pengar.

6. Subby
    Trådstartare

Subby Borgare

Från:
    Stockholm
    Jag var endast intresserad av skx en men det lär nog inte bli av med just den säljaren. Tack för all hjälp!

Mårtenssons ur Brookfield