• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockihimmelsfärd

Wiliamo

Panerai
Ok, så här ligger det till. Har en vän med en ganska sjuk samling av klockor, och eftersom hela Sverige verkar ha högsommarväder idag kan väl inget bättre passa än att samlas några polare, dricka lite gott och klämma på ett gäng fräscha klockor de flesta bara kan drömma om. Vi börjar lite lätt med en Omega Seamaster 2264.60 i väntan på de andra godbitarna:
image.jpeg


Ok, nu kör vi... Vi börjar med en Richard Mille ref 35-01:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Fantastisk klocka... Helt otrolig verkligen. Nästa klocka jag fick klämma på, en AP Royal Oak Offshore Michael Schumacher i roséguld:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Tredje behöver nog ingen vidare presentation, det är nog en graal för hela forumet. Patek Philippe Nautilus 5711. Helt speechless:
image.jpeg

image.jpeg


Lite smått och gott ;):
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Min Tag kändes ganska fjuttig i sammanhanget...
image.jpeg


Nu ska jag försöka smälta den här eftermiddagen, hem och byta om sen vidare på nästa GTG... Ha en trevlig kväll och långhelg alla Klocksnackare!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Ok, så här ligger det till. Har en vän med en ganska sjuk samling av klockor, och eftersom hela Sverige verkar ha högsommarväder idag kan väl inget bättre passa än att samlas några polare, dricka lite gott och klämma på ett gäng fräscha klockor de flesta bara kan drömma om. Vi börjar lite lätt med en Omega Seamaster 2264.60 i väntan på de andra godbitarna:
image.jpeg


Ok, nu kör vi... Vi börjar med en Richard Mille ref 35-01:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Fantastisk klocka... Helt otrolig verkligen. Nästa klocka jag fick klämma på, en AP Royal Oak Offshore Michael Schumacher i roséguld:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Tredje behöver nog ingen vidare presentation, det är nog en graal för hela forumet. Patek Philippe Nautilus 5711. Helt speechless:
image.jpeg

image.jpeg


Lite smått och gott ;):
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Min Tag kändes ganska fjuttig i sammanhanget...
image.jpeg


Nu ska jag försöka smälta den här eftermiddagen, hem och byta om sen vidare på nästa GTG... Ha en trevlig kväll och långhelg alla Klocksnackare!
Din Tag är snyggare än hela bunten.

(Jag är även en av de få som aldrig skulle bära en Nautilus. Den är enligt mig ful. )
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sjuka klockor, synd att vi inte kunde få bättre bilder. o_O

Tror jag hälsade på honom under Baselfesten, för det fanns väl bara en Baselfest? :D
 

Hugii

Audemars
spännande och intressanta klockor..... dock inget som jag hade köpt även om det skulle finnas oändligt med pengar på kontot....

Ps.. jag förstår dig att TH framstod som parfymklocka i sammanhanget. :)
 

Wiliamo

Panerai
Eller satt skärpan på klockorna istället för handleden. :D
Grymma klockor hur som helst som ändå är bättre IRL än på foto. Försökte fota APn under partyt men det var omöjligt i det ljuset.
Japp, riktigt coola klockor. Angående skärpan får jag skylla på att jag blev nervös och skakade vid fotograferingen (true story), samt att jag inte är världsberömd för att ta bra bilder :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Richard Mille var svincool. Och PP Nautilus är ju alltid en fantastisk klocka. AP:n var dock svinful, fick jag en sådan skulle jag flippa den omedelbart (om någon skulle vilja köpa den). Tag:en är fin så var inte för ledsen ;)
 
Topp