• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocklåda för 8-10 klockor?

Glusch

Cartier
Denna är en jag hört mycket gott om på internationella forum. Riktigt mycket "bang for your buck" som jag förstått det. Dock verkar de ha ändrat sina fraktregler och fraktar inte till Sverige längre. Riktigt skumt.

Kika även in i denna tråd så kanske du hittar lite inspiration.
 

sweedee

Cartier
Denna är en jag hört mycket gott om på internationella forum. Riktigt mycket "bang for your buck" som jag förstått det. Dock verkar de ha ändrat sina fraktregler och fraktar inte till Sverige längre. Riktigt skumt.

Kika även in i denna tråd så kanske du hittar lite inspiration.

Gångjärn istället för tråd skulle få den att kännas mycket mer professionell. Dvs för locket. Har själv en med tråd dock.
 

sweedee

Cartier
Det har du ju inte och för sig absolut rätt i!

Rainer får dock absolut mycket med beröm så känner du för att spendera ganska mycket är det ett bra val.

Det var enda klagomålet på den jag har. Allt är bra men just tråden får den att kännas billig. Nu var den ju billig men thats besides the point :D
 

sveol

Cartier
+1 för rainer. Har en 6 box från honom och kvalitén är utmärkt.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

egbert

Panerai
Skaffade en sån här i veckan.
image.jpg

image.jpg
 

watchwelder

Friends of KS
Topp