• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocklådan ekar tom. Vad göra för 50k?

Makkanxd

Rolex
Tycker ni att rolex passar den yngre generationen? Jag är lite splittrad och kanske tycker att tudor känns lite mer modernt. Även fast en vit Explorer vore ganska läckert :cigar:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker ni att rolex passar den yngre generationen? Jag är lite splittrad och kanske tycker att tudor känns lite mer modernt. Även fast en vit Explorer vore ganska läckert :cigar:
Exp II är en riktigt tråkig klocka IRL men smaken är som baken. Blå Pelagos + kronograf i vintagestuk så är du hemma.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Exp II är en riktigt tråkig klocka IRL men smaken är som baken. Blå Pelagos + kronograf i vintagestuk så är du hemma.
Tycker den är rätt okej irl också! Men Du har en poäng med att något mer vintage-igt hade vart på sin plats.
Blå pelagos :( Riktigt svider i mig när jag tänker på den. Får börja träna och äta upp mig så jag kan köpa en själv.
 
Svaret är enkelt: Speedmaster Pro. Du har en dykare och kompletterar med denna och sparar resten av pengarna. Det finns fler saker i livet att spendera pengarna på än klockor. Köp några sjyssta band till speedyn med..
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Tycker ni att rolex passar den yngre generationen? Jag är lite splittrad och kanske tycker att tudor känns lite mer modernt. Även fast en vit Explorer vore ganska läckert :cigar:
Ja. 22 år.

IMG_1834.jpg
IMG_1862.jpg
 

Rearden

Cartier
köp min PO XL (Orange is king! Du får den för bra pris ;) ) och sen lägger du resterande pengar på en fet resa och en grundplåt till examensklockan (såklart en Rolex).
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Tycker den är väldigt mångsidig och gillar både den vit- och svarttavlade men smaken är som baken antar jag ;)
Det är den absolut och säger inte heller att den inte är snygg för det är den men det händer liksom inget med den, tråkig och död tavla. Lånade en väns, tröttnade på 24h och lämnade tillbaka den.
 

Ruben

Rolex
Får stämma in i kören angående exp2. Blev också besviken när jag klämde på den. Hade kanske för höga förväntningar på den med tanke på att den hyllas rätt hårt här på KS.

En speedy är aldrig fel!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Hoppa tudor. Rotorn väsnas och låter som en traktor.

Kör på en speedmaster och en stålfisk. Grym kombo
 
Topp