• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocklös i väntans tider

ZQT

The Banker
2-Faktor
Riktigt ballt LongCon! Grattis!!

Vill se en "riktig" paketöppningstråd sen! Det är ju dom allra bästa trådarna!!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Tack så mycket!

Vad gäller paketöppningstråd så blir det nog inte av. Älskar också sådana trådar men kameran var konstigt inställd, jag stressad (har tvillingbebisar) och ljuset dåligt :(
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag inser att jag kanske är lite väl klockfanatisk då jag kommer på mig själv med att småle och tänka: "fan, longcon fick äntligen en supergrym klocka! Där satt den!", och då har vi inte ens träffats.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Rossi skrev:
Jag inser att jag kanske är lite väl klockfanatisk då jag kommer på mig själv med att småle och tänka: "fan, longcon fick äntligen en supergrym klocka! Där satt den!", och då har vi inte ens träffats.

Haha! :D sjukt kul! Tack för omtanken!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Stort grattis, otroligt fin klocka och nu börjar suget tillta....det har blivit en hel del bilder på fina GMT:s lately...:)

Ser fram mot fler bilder när strapsen landar, enjoy!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Ariste skrev:
Stort grattis, otroligt fin klocka och nu börjar suget tillta....det har blivit en hel del bilder på fina GMT:s lately...:)

Ser fram mot fler bilder när strapsen landar, enjoy!

Tackar!

Det sandfärgade zulut var tänkt till den och här redan landat ;)
Är ju sugen på länk samt något schysst ljust läder men det får nog vänta ett tag.

Jo, lite gmt-mania är det allt senaste veckan.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
LongCon skrev:
Ok, nu är den här! Fedex kom som planerat på utsatt tid. Jag är så jävla nöjd. Från barnsben har jag varit en antik, vintage och designnörd, klocknörderiet kom senare. Med en förkärlek för patina i grunden måste jag säga att jag verkligen hittat hem med detta ur! :)

Jag skiter i bilder på lådan och kör rakt på sak. Tyvärr har jag endast ett lila Zulu hemma men det får duga då länge.

IMAG1622.jpg

IMAG1609.jpg

IMAG1620.jpg

IMAG1606.jpg


@Spencer66 tack än en gång för din hjälp! Är mycket tacksam!

Fan vad fin den är på det där natobandet! grattis :)
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Joachim skrev:
LongCon skrev:
Joachim skrev:
Så jäkla läcker, bestämmer här och nu att en 1675 kommer alltid att finnas i min ägo!! Grattis!

Tack! Har ju suttit och dreglat över bland annat din i tråden under vintage. Klart den ska vara kvar! :D

Tummen upp för det snälla svaret:)! Samma band?


Hehe, det är möjligt. Mitt köpt av Singular.

Kollade hur mycket den tappat eller fortat på ett dygn. +-0-1s/24h, helt ok :)

IMAG1642-1-1.jpg
 

Joachim

Omega
LongCon skrev:
Joachim skrev:
LongCon skrev:
Joachim skrev:
Så jäkla läcker, bestämmer här och nu att en 1675 kommer alltid att finnas i min ägo!! Grattis!

Tack! Har ju suttit och dreglat över bland annat din i tråden under vintage. Klart den ska vara kvar! :D

Tummen upp för det snälla svaret:)! Samma band?


Hehe, det är möjligt. Mitt köpt av Singular.

Kollade hur mycket den tappat eller fortat på ett dygn. +-0-1s/24h, helt ok :)

IMAG1642-1-1.jpg
Singular här med:) Han är kung!
 
Topp