Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockmärket Ball och bmw

Diskussion i 'Diskussion' startad av reffen, 10 oktober 2013.

1. reffen
    Trådstartare

reffen Bonde

Från:
    Uppsala
    Satt o surfa runt lite och efter som ja är på jakt efter ny bil så hitta jag de här:
    http://www.ballwatch.com/bmw/index.php?option=com_main&lang=en

Bmw har börjat med nått samarbete med märket(för mig okänt) Ball.
    http://www.ballwatch.com/bmw/index.php?option=com_thelimited&task=36

Rätt snygg endå, har gått i tankarna att det vore coolt med en vintage Bmw klocka =) i o med att jag är BMW fantast. Men den har var helt okej tycker jag, ett lite diskret BMW märke på klockan som jag tycker räcker, får inte vara nått som skriker Bmw om det ska va på en klocka. Och så värkar det va från en riktigt klock tillverkare alltså inte som bmw standard klockorna.

vad tycks? någon som har erfarenhet av märket Ball? värkar ju vara ett gammalt märke med anor från 1891 så har ju funnits ett tag..

2. reffen
    Trådstartare

reffen Bonde

Från:
    Uppsala
    Övriga klockorna e rätt snygga också, Firman storm chaser tex, kul o hitta nya märken =)

3. Sumo

Sumo Bonde

Från:
    Göteborg
    Ball har några snygga modeller, har i och för sig inte klämt på en i verkligheten. Lite konstigt dock att BMW har ett samarbete med en amerikansk tillverkare och inte en tysk.

4. reffen
    Trådstartare

reffen Bonde

Från:
    Uppsala
    aha amerikanskt alltså, där ser man. Faktiskt, Sinn eller Glashutte hade kanske varit lite mer "genuint"

Sumo gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield