• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

klockodile

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
Köpte en Panna av Klockodile, grymt nöjd av både klocka service och sällskap.
Fick den hemkörd, man kan inte säga något annat än 100% Goodguy.

Rekommenderas varmt.
 

JesperO

Rolex
Köpt vintage GS av Klockodile under en mycket trevlig lunch - helnöjd med både klocka, Klockodile och samtal.
Hoppas det blir fler affärer och träffar med denne gentleman.
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Köpt en länge sökt och efterlängtad GS av Klockodile. Allt som beskrivet och ett generöst tålamod med att hålla klockan.

Gör gärna fler affärer med denna 100% Goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Longines COSD av Klockodile.

Mycket nöjd med allt - trevlig, snabb leverans och hela affären från början till slut. Började med att Klockodile uppmärksammade att jag verkligen gillade klockan och frågade om jag ville att han höll den åt mig till min födelsedag då tanken var att jag skulle köpa en COSD nu i februari. Slutade med att jag inte kunde hålla mig utan tog den ca en månad senare... Han överraskade även och skickade med ett extra band.

Gör gärna affärer igen!
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
En man satt och titta' med trånande blick, på den glimrande skönhet som viskar tick, tick. En fråga han fick från ett avlägset nick, och så smidigt och enkelt försäljningen gick. Mycket bra postat och riktigt gott snack, för detta jag återigen hälsar dig tack! Att göra affärer igen det vore så kul, nu önskar jag dig en riktigt GOD JUL!
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
En man satt och titta' med trånande blick, på den glimrande skönhet som viskar tick, tick. En fråga han fick från ett avlägset nick, och så smidigt och enkelt försäljningen gick. Mycket bra postat och riktigt gott snack, för detta jag återigen hälsar dig tack! Att göra affärer igen det vore så kul, nu önskar jag dig en riktigt GOD JUL!
Tack för ännu ett seriöst vackert poem :)
 

john b

Rolex
Bytte till mig en Tag Heuer från klockodile. Som vanligt smidig och trevlig process där klockan var som annonserat i superbra skick. 10/10 would buy again
 

Tdwarf

Breitling
Vilken säljare. Så glad man blir när en person är genuint trevlig och hjälpsam. Tack Klockdile för en trevlig och smidig affär.
Grym säljare/köpare!
 

Geparden

Audemars
Köpt en dyrare Citizen med i inbyte som delbetalning av Klockodile. Blev kontaktad då han hade på känn att den kunde vara intressant för mig, tack för det!
Vi kom överens tämligen omgående och en mycket smidig transaktion följde.
Kommer definitivt göra affärer igen om tillfälle ges. Good Guy till 100%!
 
Senast ändrad:
Topp