• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor, bilar, stekare samt damer = Gumball 3000

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Jaja, det är minst lika farligt när småbarnsmorsan ska sitta och fippla med mobilen och göra allt annat än att koncentrera sig på körningen också. Bespara oss moralkakorna.

två dåliga gör ju inte en bra... bara för att andra beter sig som idioter o sitter o messar i bilen så ursäktar ju inte det sånt här...

men visst, ett klockforum är nog fel ställe för den här debatten... eller hela den här tråden...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Sen undrar jag om alla är sponsrade av Hublot och Linde ?
Känns som man får lite avsmak från märket när man ser hur det förknippas med vräkighet och liksom fuck you attityd som denna.
Men å andra sidan är det väl målgruppen ?

yep, har tyckt Linde är jävla coola, tycker han skidåkarn är jävla cool också (när han åker skidor), men nu... nä...
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
två dåliga gör ju inte en bra... bara för att andra beter sig som idioter o sitter o messar i bilen så ursäktar ju inte det sånt här...

men visst, ett klockforum är nog fel ställe för den här debatten... eller hela den här tråden...


Nej det är klart att det inte ursäktar. Jag rättfärdigar inte idiotkörningar i närheten av andra bilister men som bilentusiast är det häftigt att se alla dessa drömåk piskas och inte bara stå i en utställningshall.
 

Archie

Cartier
Stilpoäng till det team som körde en vit Countach hela vägen i år! I övrigt håller jag med om att det har ballat ur - en sån här grej ska ju kantas av rebellisk Cannonballkänsla - inte smaklösa stekare och enorm publik med iphones :)


och all jävla reklam och sponsorer överallt. Vet inte hur det funkar det där men om man har stålar så har man väl råd att köra sin egen bil som inte är tapetserad med massa jävla betson reklam ?
 

Rey

Rolex
och all jävla reklam och sponsorer överallt. Vet inte hur det funkar det där men om man har stålar så har man väl råd att köra sin egen bil som inte är tapetserad med massa jävla betson reklam ?


Alla bilar betalar ca 330 000 SEK för att vara med i Racet. Sen vet jag att Betson hade ett tiotal bilar med i Racet för dels folk som vunnit tävlingar och dels kanske för folk som representerar dem på ett ''bra sätt'. Det är ju onekligen väldigt ''bra publicitet. Sen är hela racet sponsrat av bl.a Hublot och andra div. märken och i motprestation har alla bilar dekaler från alla del-sponsorer. Maximilian Cooper lär göra en hel del deg nuförtiden, 140 bilar x 330k minus hotellkostnader och festerna. Money talks
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ett gäng media-kåta nördar i mina ögon. Män och kvinnor som uppskattar hastighet tar ut sin kärra på nordschleife, eller liknande.
Team polizei, filmen/klippet får mig att rysa av nördvarning, usch!
 
Topp