• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor för män

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ja fy fan - bara skräpklockor har de nötterna vett att välja. Wenger var väl halvt ok - men resten... :hungover:
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Såg att Singular intervjuades. Ingen känga till dig, det var mest bildmaterialet och inledningstexten som sög.
 

Omega

Omega
Får hoppas att snubben som kommenterade inte var medveten om vilken skit han skulle komma att bidra till.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jag har faktiskt inget alls med det där att göra. Mina uttalanden kommer från en blänkare på KINGs sajt där man helt enkelt norpat dem.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Fint att se att min favoritsketch ever dyker upp - the Death Star Canteen!

Det är alltså jag, mörkrets furste, som "uttalar mig" i artikeln. Nu har jag bussat förlaget på Sofia Carlgren.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Allt är sponsrat av ASOS/Ellos. Självklart är det inte en artikel. Det är en annons.

Mest intressanta är dock att det finns riktiga människor som faktiskt läser något på MSN. Lite chockerande på något sätt.

Du din...Man ramlar ju in på den sidan när man loggar ut från Hotmail.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Det är inte klockorna som är problemet (det finns både snygga och fula i blänkaren). Det är att jag utan förfrågan, godkännande och ersättning droppar ett par goddagyxskaftuttalanden i en tramsartikel, som dessutom är knyckta från ett annat sammanhang och en annan uppdragsgivare (som säkert inte tycker det är spännande att betala mig för att göra material som en annan spelare "lånar").
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det är inte klockorna som är problemet (det finns både snygga och fula i blänkaren). Det är att jag utan förfrågan, godkännande och ersättning droppar ett par goddagyxskaftuttalanden i en tramsartikel, som dessutom är knyckta från ett annat sammanhang och en annan uppdragsgivare (som säkert inte tycker det är spännande att betala mig för att göra material som en annan spelare "lånar").

På dem!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Det är inte klockorna som är problemet (det finns både snygga och fula i blänkaren). Det är att jag utan förfrågan, godkännande och ersättning droppar ett par goddagyxskaftuttalanden i en tramsartikel, som dessutom är knyckta från ett annat sammanhang och en annan uppdragsgivare (som säkert inte tycker det är spännande att betala mig för att göra material som en annan spelare "lånar").

Tyvärr är det så det funkar nu för tiden verkar det som. "Journalister" som copy pastar lite artiklar från utländska medier och kör en knackig översättning, gärna med förvanskad syftning och felöversatta måttenheter eller andra konstigheter - dvs en helt vanlig dag på jobbet på Di.se (Sveriges mest överskattade medie alla kategorier)
 
Topp