• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i Belgrad

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Bumpar denna tråd. Är det någon som har några tips? Ska själv till Belgrad i veckan och det hade ju varit skoj att titta på lite vintage :)
 

Guden

Cartier
Bumpar denna tråd. Är det någon som har några tips? Ska själv till Belgrad i veckan och det hade ju varit skoj att titta på lite vintage :)
Har tyvärr ingen koll på vintage.

Kan tillägga att Petite Geneve som @aleks nämnde i tråden, ligger lite gömd vid sidan av huvudgatan och kan va lite svår att hitta utan GPS. De har två butiker precis bredvid varandra. Förutom Rolex/Tudor har de även Panerai och lite annat smått o gott. Fick rätt så omgående 10-15% rabatt på Rolex och Tudor.

Finns även en eller två butiker till längs huvudgatan som du inte lär missa (vid slutet, väldigt nära kalemegdan). De är AD för Omega/Breitling/TH (minns inte namnet, går att få fram vid snabb googling).

Om du inte redan har mottagit tips om restauranger och dylikt kan du slänga iväg ett PM till mig. Har koll på det mesta.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Har tyvärr ingen koll på vintage.

Kan tillägga att Petite Geneve som @aleks nämnde i tråden, ligger lite gömd vid sidan av huvudgatan och kan va lite svår att hitta utan GPS. De har två butiker precis bredvid varandra. Förutom Rolex/Tudor har de även Panerai och lite annat smått o gott. Fick rätt så omgående 10-15% rabatt på Rolex och Tudor.

Finns även en eller två butiker till längs huvudgatan som du inte lär missa (vid slutet, väldigt nära kalemegdan). De är AD för Omega/Breitling/TH (minns inte namnet, går att få fram vid snabb googling).

Om du inte redan har mottagit tips om restauranger och dylikt kan du slänga iväg ett PM till mig. Har koll på det mesta.
Tack Guden. Varit i Belgrad några gånger tidigare och har koll på Petite Geneve samt Omega-butiken (bra butiker förövrigt) :) Tänkte jag skulle gå runt i gamla stan och titta hos lokala urmakare typ, vet att det även ligger ett "second hand"-hus tidigt på Knez Mihailova, hittade några gamla Omegor där senast. Men mest skräp tyvärr.

Hittar jag någon nice butik så uppdaterar jag tråden :)
 
Topp