• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i Chicago?

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
Åker till Chicago på Lördag så tipsa gärna om butiker, gärna butiker som handlar med begagnat.

Självklart butiker som handlar med klockor:)
 

demondave

Rolex
Åker till Chicago på Lördag så tipsa gärna om butiker, gärna butiker som handlar med begagnat.

Självklart butiker som handlar med klockor:)


Har du inte fixat hotell rekommenderar jag varmt Felix. Bra läge, och microbryggt superlokalt öl i lobbybaren. Bästa bang for the bucks-faktorn jag upplevt på ett hotell, speciellt i USA.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Om vi fortsätter off topic: Var på Webers restaurang när jag var där i fjol... Jag tyckte den var schysst, allt grillas såklart på Webergrillar hehe...
 

demondave

Rolex
Det här blir ju så helskottas OT att det nästan blir löjligt, men det finns ju faktiskt mer än klockor i livet. Och Chicago :)

Här ska du äta minst en frukost. Jag hamnade där varje morgon (well, förmiddag) Grym frukost, med något så ovanligt som fiberhaltig mat. http://eggsperiencecafe.com
 

Patrik Sinn

Cartier
2-Faktor
I detta fall uppskattas OT, behöver lite tips på restauranger och nattklubbar.

Har redan bokat RL restaurangen, yankees vs cubs och hancook building men det finns några luckor kvar:)

Kör på med allt som är relaterat till chicago!!!!
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Chicago är ingen rolig klockstad. Tänk på att det tillkommer skatt även på begagnat om du köper i butik.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
I detta fall uppskattas OT, behöver lite tips på restauranger och nattklubbar.

Har redan bokat RL restaurangen, yankees vs cubs och hancook building men det finns några luckor kvar:)

Kör på med allt som är relaterat till chicago!!!!

Hissarna i Hancock Building är grymma på att maskera hastighet. Se sen till att få ett fönsterbord i baren längst upp. Du kommer att förstå varför ... :D
 
Topp