Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockor i Chicago?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Patrik Sinn, 11 maj 2014.

1. Patrik Sinn
    Trådstartare

Patrik Sinn Stadsbo

Åker till Chicago på Lördag så tipsa gärna om butiker, gärna butiker som handlar med begagnat.

Självklart butiker som handlar med klockor:)

2. Bawkins

Bawkins Stadsbo

3. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna

Har du inte fixat hotell rekommenderar jag varmt Felix. Bra läge, och microbryggt superlokalt öl i lobbybaren. Bästa bang for the bucks-faktorn jag upplevt på ett hotell, speciellt i USA.

4. Patrik Sinn
    Trådstartare

Patrik Sinn Stadsbo

Hotell redan klart, det blir swiss hotell. Hoppas det är ok.

5. ZQT

ZQT The Banker

Om vi fortsätter off topic: Var på Webers restaurang när jag var där i fjol... Jag tyckte den var schysst, allt grillas såklart på Webergrillar hehe...

6. demondave

demondave Borgare

Från:
    Ack Värmeland du sköna
    Det här blir ju så helskottas OT att det nästan blir löjligt, men det finns ju faktiskt mer än klockor i livet. Och Chicago :)

Här ska du äta minst en frukost. Jag hamnade där varje morgon (well, förmiddag) Grym frukost, med något så ovanligt som fiberhaltig mat. http://eggsperiencecafe.com

7. Patrik Sinn
    Trådstartare

Patrik Sinn Stadsbo

I detta fall uppskattas OT, behöver lite tips på restauranger och nattklubbar.

Har redan bokat RL restaurangen, yankees vs cubs och hancook building men det finns några luckor kvar:)

Kör på med allt som är relaterat till chicago!!!!

8. konkas

konkas Friends of KS

Chicago är ingen rolig klockstad. Tänk på att det tillkommer skatt även på begagnat om du köper i butik.

9. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Hissarna i Hancock Building är grymma på att maskera hastighet. Se sen till att få ett fönsterbord i baren längst upp. Du kommer att förstå varför ... :D

10. konkas

konkas Friends of KS

Mårtenssons ur Brookfield