• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor i Zürich?

ZQT

The Banker
2-Faktor
God kväll!

Jag och några polare drar till Zürich torsdag-måndag och undrar vad man absolut inte får missa. Det vi har tänkt är i alla fall allt på Banhofstrasse och minst en natt på Kaufleuten (Youtube:a det så får ni se :D:D)

Klockor? Ost? Choklad? Sevärdigheter?

/ Jakob
 

Barda

Cartier
Skoja inte! Har dock inte sett mycket mer av Zurich än flygplatsen, tågstationen och Radisson Blue (som dock hade en rätt imponerande vägg av vin med tillhörande "sommelierer")
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
För ett tag sedan frågade jag om begagnade rolex i zurich på wus. Fick detta svar.

Hello Bestie



I am from zurich and can sugest you a couple of places to visit.

1. Timeless Gallery, Kappelergasse 11, 8001 Zürich

2. Greenwich Meantime, Bellevue, 8001 Zürich

3. Antique Watch, Rathausbrücke, 8001 Zürich

4. Uhren Atelier, Rindermarkt 21, 8001 Zürich



All of this places have a lot of vintage watches of all brands and of course beautyfull rolex watches.

Hope it helps you and enjoy your time in zurich.



greatings from zurich

Nawi

Tyvärr var jag där på snabbvisit en helg och han inte kolla in alla, var bara förbi en av dem en söndag och det var stängt.
 

watchdreamer

Panerai
God kväll!

Jag och några polare drar till Zürich torsdag-måndag och undrar vad man absolut inte får missa. Det vi har tänkt är i alla fall allt på Banhofstrasse och minst en natt på Kaufleuten (Youtube:a det så får ni se :D:D)

Klockor? Ost? Choklad? Sevärdigheter?

/ Jakob
Hur var Zürich, gillade ni det? Prisbild på klockor, nytt och gammalt?
 
Topp