• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor och bilar?

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Jag kan bjuda på en interiör från skönheten. Skåda den nordkoreanska nomenklaturans vardag! Notera utrymmet och de vackra panelerna, ljudsystemet är hetast i Pyongyang!

image.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Tycker iaf det finns en koppling mellan bilar och klockor. Bra mycket mer än när folk fotar sin klockor ihop med frukt, fast så länge folk tar fina bilder så är jag nöjd :)

Det kommer alltid finns folk som stör sig på vad andra gör..
FullSizeRender.jpg


Bjuder även på fredagens bild. Fokus är såklart på regnbågen :D
subc_rainbow.png
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det där stämmer fan inte. Jag körde som en galning å ändå blev min avatar en gubbe med keps!!!

Å andra sidan så ÄR jag ju en gubbe med keps..;-)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag kan bjuda på en interiör från skönheten. Skåda den nordkoreanska nomenklaturans vardag! Notera utrymmet och de vackra panelerna, ljudsystemet är hetast i Pyongyang!

image.jpg
Det här e så vackert att jag börjar gråta.
Eller i varje fall börjar jag gråta.
 

Izze

Cartier
Tror många precis som mig tar bilder i bilen pga att det är bra ljus. Ibland kommer märket på ratten med oplanerat men sen finns det ju en hel del posers på instagram bland annat som vill visa upp hur "lyxigt" de lever sen finns det väl andra som tar bild på klocka plus ratt & instrumentbräda för det är två av dens personens stora intresse och då i det fallet vill visa upp vad hen är stolt över.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Fräsch quartz DJ, hör av dig när det är dags att flippa den! ;)
 

Babinus

Cartier
Måste också säga att @Mr.Chang överraskar positivt! :D
Det var väl rätt försiktigt uttryckt. Vilken himmelsk kärra!

På denna tråd känner man sig väldigt liten. Med tanke på hur avundsjukt lagd mitt narcissistiska ego är, är det tur att de här som har klock- och bilsamlingar, som vida överstiger min samling av leksaksbilar och legobitar som barn, är det tur att alla verkar vara så trevliga prickar. Annars hade datorn åkt ut genom fönstret utan att ha blivit öppnat först.
 

Ryttaren

Rolex
Det var väl rätt försiktigt uttryckt. Vilken himmelsk kärra!

På denna tråd känner man sig väldigt liten. Med tanke på hur avundsjukt lagd mitt narcissistiska ego är, är det tur att de här som har klock- och bilsamlingar, som vida överstiger min samling av leksaksbilar och legobitar som barn, är det tur att alla verkar vara så trevliga prickar. Annars hade datorn åkt ut genom fönstret utan att ha blivit öppnat först.

Haha. jaa, det kan man säga :D det är en av de mest fantastiska bilarna, ever!!
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Jag tycker det är lite kul att försöka kombinera klocka och bil, funderar ofta på vilken klocka som motsvarar en viss bil och vice versa. T.ex. tror jag att en SS Royal Capital och nya Volvo XC90 hade varit en grym kombo, likaså en tidig Porsche 911 och en 60-tals Heuer Carrera. Min bästa kombo just nu måste nog vara min Tudor 79090 och min Alfa Romeo Alfetta GTV:
IMG_4613.JPG
 

Babinus

Cartier
Skulle just skriva: Finns det verkligen ingen som kör Ferrari här? Mitt absoluta favoritmärke, men som jag aldrig kommer att äga. :(
 
Topp