• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Massdrop

Anatta

Panerai
2-Faktor
Hej,
Jag undrar om någon har erfarenhet av att köpa klockor via Massdrop?
Och om leverans mm har funkat bra?

Väl mött
 

fetpanda

Breitling
Köpt en klocka som jag ångrade sen. :)
Men förutom det var det inga problem. Lite drygt med väntetiden bara, från knapptryck till leverans. Klockan var nog för billig för att tullen skulle bry sig. Packat bra, inget att klaga på förutom att klockan var ful.
 

kalas

Breitling
Har köpt hörlurar några gånger. Det funkade bra, men det är långa leveranstider. En gång blev leveransen försenad dessutom, leveranstiderna är estimerade. Tror att jag åkte på moms och tull någon gång och slapp det någon annan gång.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Köpte en Seiko SNZG via Massdrop.
Allt fungerade bra. Leveransen tar lite tid sedan Massdrop lägger sin order efter att "droppen" är slutförd och sedan distribuerar till kunderna.
Dock fick jag frekventa mail med uppdateringar av läget och förväntat leveranstid.
Totalpriset var bra jämförd med de alternativ jag hittade
 

Buffi

Panerai
Köpt en SARB017 därifrån. Var inga problem och nån hundring billigare än alternativen. Tog länge dock som allt annat därifrån . Rekommenderas av mig iaf!
 
Topp