• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Nato

nifag

Cartier
Jag tycker att det är grymt på rätt klockor och då allra helst militära. Sen är det stor skillnad på nato och nato. Phoenix, Singular och Morellato håller jag högst. Många man köper är alldeles för mjuka och åldras inte alls lika värdigt som de av högre kvalitet.

Cwc på Phoenix
lpYOASr.jpg
 

Blackmore

Panerai
Älskar Natoband. Snyggt och funktionellt på alla sätt!!!

När jag var ute på shopparrunda på singular häromsistens passade jag på att köpa ett orange till min flickväns gamla mögliga Gul. Slängde det gamla rötna kardborrebandet åt fanders och nu är den plötsligt bärbar. Hon älskar det och börjar nästan fatta att klockor är fina och roliga.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Bodde i närheten av Pisa för många år sedan och var där ofta och blev påhoppad av mängder av säljare som ville kränga FOLEX. Alla m samma story... Kusin jobbar på fabriken osv...

Möttes du ej av dem?

Nu fattar jag ;) nej så smidiga var dom inte, follex och bleitling på kartong vid P-huset, tillbringade 16min i Pisa, turistfälla no 1
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Älskar NATO:)
Finns så många fördelar:
- lätt att byta band
- snyggt (föredrar i de flesta fall skinnato framför vanligt läderarmband)
- bekvämt
- stor variation, du får en "ny" klocka för inga pengar alls
- nylonvarianterna är busenkla att rengöra
EGvYOG1.jpg

6Y9NpBe.jpg
jXMkPuF.jpg
sg1963natogbr-jpg.4604
Seugull1963130501_zps707d914c.jpg
sg1963-grey-blue-jpg.4075
sg1963skinnato-jpg.3979
 
Topp